Indretning i butikker
- Profil, image og logik

Indretning – butikker

Butikkens Profil, og forventede Image.

Butikker indrettes efter deres forretningside og sortiment.

Butikkerne indrettes efter deres fysiske rammer, hvor lager, kontorer, toiletter og kantine bliver en den optimerede del af helheden.

Butikkerne indrettes med gangveje, en logisk sortimentsplacering,

Placering af kassefunktion, samt placeringer af udstillings og kampagnepladser.

Indretning – shopper

Hvilken hoved-ide er der med shoppen, hvad er målet.

Shoppens profil.

Shoppens budget, og forventede omsætning på et år.

Shoppens indretning skal afspejle profilen i de produkter der sælges/ tilbydes i shoppen.

Der tages stilling til varighed, størrelse og beliggenhed.

Der tages stilling til gulv, vægge, loft, belysning og inventar.

Shoppen afleveres med en samlet pris.

Indretning – legeland

Legeområde til børn, ”Metropolleskoven” i P-kælderen i Hjørring Shopping Center

Hovedideen, var at aktivere børn, når man besøgte centeret.

Hoved ideen var at børn skulle opleve naturen, – hvor let det er at lege ude uden i naturen uden det sædvanlige købte legetøj.

Indretning – Hjørring Shoppingcenter

Indretning af shopping centeret til de forskellige kampagner: Valentin, Påske, Mors dag, fødselsdag, ”sommer med flag”, halloween, og gammeldags juleopsætning med sne og mekaniske nisser.